Vårprogrammet nu ute

Passa på i vår och ut och lyssna efter ugglor. Vi gör det tillsammans den 25 mars kl.18:00.
Pärluggla i holk på ramnässkogen. Foto: Lennart Eriksson

Nu möter vi våren 2017 med nya äventyr i markerna. Under menyn ”Aktiviteter” kan du ta del av hela vårprogrammet. Första mötet 15 februari då Lennart Urby, Västerås, kommer till Hembygdsgården med ett program om vad fjällen betyder för honom. Missa inte det! En längre resa gör vi till Ledskär vid Upplandskusten i maj och som sista aktivitet har vi lagt in slåttern i Skogsmuren. I år blir det en del nyheter kring vår ängsskötsel och andra naturvårdsinsatser i Skogsmuren. Det ser vi fram mot. Håll koll på vår hemsida så får du återkommande information om vad som händer i föreningen.  Alla intresserade, gamla som nya medlemmar, är välkomna på våra aktiviteter. Vi håller stövlarna leriga och vi har kul när vi träffas!

Styrelsen