Årsmötet inställt på grund av coronapandemin

Hej alla medlemmar som läser detta sena meddelande! Styrelsen anser det olämpligt att hålla årsmötet i dessa pandemitider. Vi får återkomma med ny kallelse till årsmöte när vi anser det möjligt att kunna genomföra på ett betryggande sätt. Att skjuta upp en krets årsmöte har också godkänts av riksföreningen. Jag kommer vara vid Hembygdsgården kl. 19:00 onsdag 18/3 för att meddela de medlemmar som eventuellt dyker upp, så de får samma information som ges här.
Våra utflykter som vi annonserat om i vårprogrammet får vi ta ställning till från fall till fall. De som kommer på utflykterna får gemensamt ta ställning till om dessa ska genomföras. Känner man minsta symptom på förkylning, hosta, feber ska man stanna hemma, enligt rekommendation från Folkhälsomyndigheten. För information och frågor kring vår verksamhet ring gärna ordföranden.