Vårutflykt och årsmöte

Härmed inbjuder vi alla intresserade till en extrainsatt vårutflykt där vi visar vårsvamparna bombmurkla och rökpipsvamp på sina växtplatser vid Gatstugan och i hassellunden i Västsura. Lars Bsenko och Tom Sävström är våra vägvisare och utflykten sker i samarbete med Botaniska föreningen i Västmanlands län. Vi samåker från Stenhusets parkering på lördag 8/3 kl. 14:00. Medtag fika.

Välkomna också till årsmötet onsdag 12/3 och ta del av Lennart Waaras Ölandsbilder på fåglar och växter. Föreningen fyller 60 år i år så vi bjuder på tårta till kaffet. Valberedningen har ett klart förslag på alla funktionärsplatser.

Välkomna!