Vårprogrammet nu klart

Nu finns vårprogrammet för 2018 på hemsidan under menyn Aktiviteter. Närmast står nyårsvandringen den 14/1, då vi går från Stenhuset upp till Magforsen i Kohagens naturreservat. Öppet vatten i vinterlandskapet är alltid spännande att undersöka. Programmet innehåller några traditionella aktiviteter, men också besök i Hälleskogsbrännan tillsammans med Naturskyddsföreningen i Köping, besök i bombmurkleskogen och i kulturreservatet Bråfors i Norberg i augusti. Alla medlemmar får programmet distribuerat via post någon av de närmaste dagarna. Hjälp till att sprida information om vårt program och hälsa såväl nya som gamla medlemmar välkomna ut i naturen med oss i Naturskyddsföreningen våren 2018!

Styrelsen