Vårprogrammet 2020 nu klart

Besök gärna vårt fågeltorn vid Norrsjön under våren. Här är du MITT I NATUREN! Foto: Tom Sävström

Du som är medlem har nyligen fått programmet i brevlådan. Under menyn Aktiviteter kan du se hela vårprogrammet för 2020. Alla intresserade är välkomna på våra möten och utflykter, så tag gärna med vänner och bekanta, så kanske vi också kan bli flera medlemmar i föreningen. Årets första möte blir den 19 februari, då medlemmar visar bilder/film i Hembygdsgården som är vår möteslokal. Har du bilder eller film från naturen, gärna från året som gått (2019), så tag med ett 20-tal bilder till kvällens program. Årsmötet blir den 18 mars då Jocke Thornell visar bilder från skog och äng. På våra utflykter gäller stövlar och kläder efter väder. VÄLKOMNA till ett nytt år och årtionde med Naturskyddsföreningen!